1. Informacje ogólne o projekcie:
PROGRAM: Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (FENG)
PRIORYTET: Środowisko sprzyjające innowacjom.
DZIAŁANIE: Promocja marki innowacyjnych MŚP.
NUMER NABORU: FENG.02.25-IP.02-003/24
2. Informacje ogólne o projekcie:
Tytuł Projektu: Wzrost rozpoznawalności marki LAZELL PARFUMS na arenie międzynarodowej.
Data rozpoczęcia realizacji projektu: 1 grudnia 2024
Data zakończenia realizacji projektu: 30 czerwca 2029
3. Cel projektu i planowane efekty:
Projekt Wnioskodawcy wpisuje się w sektor kosmetyczny gospodarki. Wybrane rynki docelowe, w ramach których realizowany będzie przedmiotowy projekt to Włochy oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie. Zakres działań promocyjnych będzie obejmował udział w międzynarodowych targach branżowych o charakterze b2b:
a) w charakterze wystawcy, targi:
– Cosmoprof Bolonia (Włoch) – edycje 2025,2026,2027,2028,2029.
b) w charakterze odwiedzającego podczas misji gospodarczych, targi:
– Beautyworld Middle East (ZEA) – edycje targów 2025 i 2027.
Projekt ma na celu zwiększenie rozpoznawalności firmy Wnioskodawcy na arenie międzynarodowej, nawiązanie nowych relacji biznesowych, wzrost przychodów z eksportu oraz promowanie Marki Polskiej Gospodarki na świecie.
4. Wartość projektu:
505 836,95 PLN
5. Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:
219 631,50 PLN
FE plakat A3 FE dla Nowoczesnej Gospodarki
________________________________
1. Informacje ogólne o projekcie:
Program operacyjny Program Operacyjny Inteligentny Rozwój
Oś Priorytetowa 3 Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach
Działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw
Poddziałanie 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand
Nr Naboru POIR.03.03.03-IP.03-00-001/19
Rodzaj projektu Konkursowy
2. Informacje ogólne o projekcie:
EKSPANSJA EKSPORTOWA FIRMY „LAZELL Parfums A i K Orłoś Sp.j” JAKO KOLEJNY ETAP ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA
3. Cel projektu i planowane efekty
Głównym celem projektu jest promowanie na rynkach międzynarodowych kosmetyków firmy LAZELL Parfums A i K Orłoś Sp.j., oferowanych pod marką produktową LAZELL. W wyniku realizacji projektu marka stanie się rozpoznawalna na świecie i nastąpi ekspansja eksportowa firmy. Projekt przyczyni się też do wypromowania Marki Gospodarki Polskiej jako gospodarki innowacyjnej i konkurencyjnej. Projekt wpłynie też pozytywnie na promocję polskiej branży kosmetycznej, jako branży konkurencyjnej i wykorzystującej prace B+R. Nastąpi też wzrost internacjonalizacji i zwiększenie aktywności firmy w eksporcie – firma zdobędzie nowych klientów (podpisze wiele nowych kontraktów – min. 8) i nowe rynki eksportowe, nastąpi wzrost wolumenu eksportu i udziału eksportu w przychodach, wzrośnie konkurencyjność, obroty i wynik finansowy firmy. Nastąpi również zwiększenie innowacyjności Firmy. Firma zdobędzie nowe kontakty i doświadczenie – w efekcie po realizacji projektu nastąpi dalsza ekspansja eksportowa firmy.
4. Wartość projektu:
220 200 PLN
5. Wartość dofinansowania:
75% wartości projektu, czyli 165 150 PLN
Materiały reklamowe:
Plakat A3